onsdag 6 juni 2012

Haga

Haga Nygata med Hagabadet till vänster




 I lördags var jag äääntligen i Haga. kan inte förstå att det skulle ta så lång tid för mig att komma dit, ( ligger ju inte långt ifrån oss). Haga tillhör ett av de äldre kvarter som finns i Göteborg och består av mysiga små gator omgivna av vackra gamla hus. Vi flanerade omkring och tittade in i olika små butiker. och även en antikvitetsaffär med mycket vackra saker men ack så dyra...
Vackert hus 

vackra, vackra antikaffären

Detta bord var ju bara så vackert...

läckert vinställ...hade gärna fått flytta in till mig

Gamla gulnade jordglobar är såå vackra

ååå ett sådant fönster vill jag ha inomhus tack...
Vi var också inne en sväng på fina Hagabadet där jag köpte härliga hudvårdsprodukter från Nimue. Sedan avslutade vi vårt stadbesök med en härlig lunch i Saluhallen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar