tisdag 12 juni 2012

Skolavslutning

Idag var det skolavslutning för min stora tjej, hon tar studenten nästa år... hujedamej va åren går fort. Vi firade med att baka en jorgubbstårta. Sedan bestämde jag att, nu ska vi sitta ute fastän att det är molnigt och inte så varmt. Så på med en kofta satte vi oss på altanen och njöt av kaffe, tårta och saft. Det var inte så kallt och när vi satt där kände jag att man kan ju sitta ute fastän det inte är solsken och 25 grader varmt. Det var så härligt så jag blev sittandes där och njöt en lång stund, tills det kom ett par regndroppar, då samlade jag ihop alla dynor igen och gick in. Fick i allafall en liten stund ute, det var ju inte illa det.

tjejerna gjorde en fantastiskt god jordgubbstårta

äntligen kunde vi sitta ute och fika


Ida ville naturligtvis vara med, men hon fick ingen tårta dock...hon går på diet just nu.
Tjingeling nu ska jag sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar