fredag 20 april 2012

Favoritsaker

Hej
Jag är som sagt tokig i att inreda och arrangera föremål i fina stilleben, lite här och var i hemmet.
Jag har en last också! Att köpa fina saker att piffa med! Idag gjorde jag det igen. Det blev två supersnygga krukor och en tillhörande skål, som bara stod och ropade på mig på småstadens favoritblomsterhandel. Det var 50% också, så saken var biff, nu är de mina! Ofta när jag kommer hem med fina saker och placerar runt dem i huset så blir det inte så bra som jag tänkt, slutar många gånger med att de " gamla " sakerna flyttar tillbaka och de nya åker in i ett skåp. Men idag kom jag att tänka på att dotterns rum hade jag inte prövat ännu så nu står de nya backa sakerna i hennes rum, och då blev det ju bra iaf, nu blir mitt lilla hjärta glad när hon kommer hem från skolan. Blommorna jag köpte till krukorna heter australiensk viol tror jag, bara älskar dem.
Trevlig fredag på er!

1 kommentar:

  1. Fint!!! Och visst mår vi bra när vi får handla lite nya, alldeles onödiga saker som bara är vackra. Ha en go helg Lisa och hälsa de andra! Kram kram!!!

    SvaraRadera