måndag 23 april 2012

Tulpaner och nya kuddtyger.

Idag kom tyget med posten som jag beställde från härliga Stoff och Stil förra veckan, underbart tyg med svatblommigt mönster. De andra tygerna köpte jag här i vår lilla stad i butiken Atmosfär. Blårandigt är fräscht och sedan blev det en toile heter det tror jag? Riktigt glad blev jag lite extra då maken kom hem med vita tulpaner till mig!! Och han kom ihåg att jag bara gillar vita blommor. Ok blå också men det finns inga blå tulpaner. Nu blir det paneng igen här och sedan åker symaskinen fram! Hoppas att vi kan vara kompisar idag bara. Tjing

1 kommentar:

  1. Åhhh jag blir riktigt avis på dej...va härligt att få sätta sej vid symaskinen!!!! Vilka underbara tyger. Har aldrig beställt tyg på nätet men det var ju super. Vet av erfarenhet att gå med småglin i en tygaffär är ingen hit...Ha en go tisdag - kram kram!

    SvaraRadera