söndag 6 maj 2012

Altanen

Är ju inte helt nöjd med altanen, men idag började maken och jag planera och jag förstod att nu är det snart på gång med ett nytt vindskydd/ plank. Då fick jag lite lust att göra fint. Vill ju gärna ha det fint medans jag väntar på att det blir finare. Svårt när man inte kan göra allt det där som är tyngre. Med fina saker och lite blommor blev det genast trevligare att sitta på altanen. Och det vackra fatet i betong fick sin plats. Min Goa väninna har gjort detta fina. Nu kan vi njuta! Tjingeling!!

1 kommentar:

  1. TACK bästa fina Lisa för blogginlägget innan :) Blir så glad och tacksam för all härlig reklam du gör för oss. Blir också glad av att du är nöjd med dina inköp :) Visst gör lite nya blommor underverk, jag försökte också få till det på vår veranda men är lite rädd för de kalla nätterna ännu. Men penséer är ju tåliga och riktiga överlevare - det gillar jag. Ha en go vecka - kram kram!!!

    SvaraRadera