lördag 5 maj 2012

Lantliv på Holm

Lantliv på Holm

Idag var det invigning av min kusin och hans hustru´s Butik och café Lantliv på Holm. Finns också som web-butik. Butiken/ cafét ligger i en inredd lada på familjens gård. Stället har en väldigt hög mysfaktor och inredningen och det som säljs ger mig massor av inspiration. Här säljs allt från vackra ljusstakar till Leilas härliga bakverktyg!! I cafe´t kan man njuta av gott tunnbröd bakat på gården, eller kakor bakade på ägg från Holm´s frigående höns, Härligt!! Jag blev som sagt inspirerad och kom hem med en hel del vackra saker. Tack Camilla och Mikael! 


Underbar vattenkaraff från Ib Larsen finns hos Lantliv på holm

Har länge letat efter ett snyggt doftljus och detta hittade jag hos Lantliv på Holm. Doftar underbart.


Denna emaljskylten var "klockren" hm... ( hos Lantliv på Holm)

Min handdukskorg i köket

Såå fin kökshanduk från Nyblom Kollén. ( Hos Lantliv på Holm ) http://lantlivpaholm.jetshopfree.se/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar