tisdag 22 maj 2012

Varmt

Idag har det varit riktigt varmt både ute och inne. Jag tyckte lite synd om min hund så jag tog med henne till havet. Ida tvekade inte en sekund när jag frågade om hon ville hänga med. Väl framme drog hon och sket i kopplet för att komma fram till målet.... Vattnet!!! Bada!!!!! Ida älskar att bada! Sedan satt vi där och njöt så länge som min höft gjorde sig påmind, ja just det ja, jag kan ju inte sitta på en sten eller där det är ojämnt, då får jag ont. Men mysigt var det och jag tror att min hund tycker det också. När vi kom hem gjorde jag fried rice, ännu ett gott recept ifrån ica. Jättegott och enkelt. Ha en fortsatt underbar kväll.

2 kommentarer:

  1. God morgon Lisa!!! Tog med min yngsta dotter till havet i måndags men hon va inte lika förtjust som din Ida...Vi gick till stranden för jag tänkte att hon kanske tyckte det va mysigt att plaska runt lite där. Men INTE - hade liksom glömt av hur läskigt hon tycker det är med sand...va é de för ett Thailandbarn? Hoppas att detta snart går över för jag längtar redan till sanden på Lanta även om det just nu är fantastiskt här :) Det där receptet såg ju smaskigt ut - måste testas. Jag har din "grej" här - vågar inte skriva riktigt för man vet aldrig vem som läser :) Vill du fortfarande ha den? Kram och ha en go dag!!!

    SvaraRadera
  2. Hej Camilla
    Japp jag vill ha den=) Det enklaste kansek är om jag går in och beställer den på sidan eller?

    Kram och ha en go Söndag

    Lisa

    SvaraRadera